درباره شیر خشک

خشک کردن به عملیاتی اطلاق می شود که در آن قسمت اعظم آب موجود در ماده غذایی در یک شرایط کنترل شده خارج می گردد. فرآورده ای دیگر که می توان از شیر بدست آورد شیر خشک است که فرآیند یا تولید این فرآورده فواید بسیاری دارد. کاهش فعالیت آبی یا افزایش زمان ماندگاری ٬ کاهش حجم و وزن شیر که هزینه های حمل و نقل را کاهش می دهد٬ راحتی مصرف و ایجاد محصولات متنوع مانند پودینگ ٬ شیر قهوه ٬ تولید بیسکوییت ٬ کلوچه و….

روش های نوین بهبود کیفیت در تولید شیر خشک

در این بررسی، ما به توصیف فرایندهای نوین در تولید شیر خشک می پردازیم. دو روش مرسوم در تولید شیرخشک رواج دارد. مورد اول روش خشک می باشد و دیگری روش مرطوب می باشد. یک روش دیگر کاربرد یک سنسور نرم از قبل توسعه یافته برای اندازه گیری آنلاین شیرخشک تولید شده در یک خشک کن با بستر فواره ای است. از یک مدل نورونی هیبرید به عنوان بخشی از یک سنسور نرم همراه با اینترفیس دستیابی به اطلاعات استفاده می شود. سنسور قادر به برآورد مقدار …

پروتئین وی خوب چگونه باید باشد؟

اولین و مهمترین مساله که باید بدانید این است مصرف پروتئین وی فواید و اثرات مثبت فراوانی روی بدنتان دارد. این پروتئین، منبع غنی BCAA است که شامل سه اسید آمینه لوسین، ایزولوسین و والین می‌باشد. این اسید آمینه‌ها نقشی موثر در عضله‌سازی و تامین انرژی لازم حین تمرینات دارند. پروتئین وی همچنین حاوی ریز پروتئین‌هایی مانند آلفا- لاکتالبومین، بتا- لاکتوگلوبولین ، لاکتوفرین، لاکتوپراکسیداز و فاکتورهای رشد متنوعی است که آنتی‌اکسیدان تولید کرده و باعث تقویت …..
EnglishSaudi ArabiaRussia